KMRT BSRN

"Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın." OSHO

Zaman WPF, Silverlight zamanı..

Yorum bırakın


Evet uzun süredir üzerinde zaman ayırıp çalışmayı istediğim fakat bir türlü başlayamadığı WPF(Windows Presentation Foundation – Yeni Windows Application Yapısı) ve Silverlight konularına artık yakın zamanda daha fazla zaman ayıracağım ve sektörü yakalama zamanının geldiğine inanıyorum. Geç bile kaldım 🙂 Fakat yapacak birşey yok. Okul hayatımız, vatani görevim, nişan hayatımız(herkese tavsiye ederim 🙂 ) derken artık köklü bir planlama ve zamanın ötesine geçme zamanı diye düşünüyorum..

Hiçbir şey için, hiçbir zaman geç değildir.. Bu konular hakkında internette süper kaynaklar mevcut ve bunlardan bahsetmek istiyorum.

Silverlight’ı takip ettiğim kişiler “Daron Yöndem” ; gerçekten bu konuda türkiyede en iddialı kişi olduğunu düşünüyorum. Kendisini de taktir ediyorum. Çok başarılı buluyorum. Aklına gelen her konuda insanlara birşeyler anlatmaya çalışıyor. 🙂 Başarılarının devamını diliyorum. Sitesinden silverlight ile ilgili 15 saatlik(son sürüm için 3.0) bir video dizisi var. Visual Studio ‘yu açmadan izleyin hepsini olayın güzelliğini anlayın derim. 🙂

WPF konusunda da sitesinden çok şey öğrenebilirsiniz..

Ayrıca Burak Selim Şenyurt’un da WPF konusunda yararlı makaleleri var.

Ayrıca blog sayfamın sağ bölümün de ulaşabileceğiniz takip ettiği diğer kişilerinde makalelerine göz atmakta faya olduğunu düşünüyorum.

En azından ben bunları kendime planladım.
Başlamadıysanız bir an önce başlayın, asla geç değil 🙂

Herkese iyi çalışmalar,
Kolay gelsin 🙂

Yazar: K. Murat BAŞEREN, MBA, MCP

I am a senior software developer, MCP, consultant, blogger, former chemist and software trainer. My interests range from software developer to technology. I am also interested in web development, education, and coffee.

Bir Cevap Yazın

