KMRT BSRN

"Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın." OSHO

Microsoft Bilişim Zirvesi 2011 Sunum ve Videoları

Yorum bırakın


Geçen seneki gibi bu senede zirveye katılma şansı buldum. Geçen seneye göre çok daha hoş ve etkileyici bir zirveydi. Özellikle benim için anlamı çok büyük oldu. Lise sona kadar hayal ettiğim bir meslek vardı. Astronot olmak; bu benim için kendimi bildim bileli olmak istediğim birşeydi. Şimdi diyeceksiniz bu zirve ile ne alakası var. Gülümseme Bu seneki zirvede bir konuk konuşmacı vardı. Araştırmacı astronot Prof.Dr. Ulrich Walter. Gülümseme Kendisi hayatımda çözüm bulmayı ve bilmeyi istediğim tüm sorulara yanıt verecek bir konuşma gerçekleştirdi. Yaklaşık 1 saat süresi boyunca soluksuz bir şekilde bize en baştan en sona kadar bir astronot nasıl seçilir, nasıl eğitilir ve uzayda olmak nasıl birşeydir. Hepsini anlattı. Şunu söyleyebilirim ki başından sonuna kadar, teknik kısımları da dahil böyle bir tecrübeyi bir astronottan dinlemek çok keyif verici ve çok etkileyiciydi. Hafızama kazınıp çıkmayan bir cümlesi beni çok etkiledi.. “10 günlük bir görev için 5 sene eğitim gördük.” dedi. Bu gerçekten uzun bir süre ve sonundaki başarı hissi çok muhteşem olmuş. Nereden mi biliyorum resimlerini gösterdi Gülümseme Hatta uzaydan çekilmiş dünyanın harkülade resimlerini gösterdi. Geceleri dünyanın uzaydan bu şekilde göründüğünü hiç bilmiyordum. Hiç görmemiştim.. Gerçekten etkileyiciydi. 2012 ‘yi heyecanla bekliyorum.

 

İlgili videolara şu adresten ulaşabilirsiniz..

Get Microsoft Silverlight

DCSIMG

Yazar: K. Murat BAŞEREN, MBA, MCP

I am a senior software developer, MCP, consultant, blogger, former chemist and software trainer. My interests range from software developer to technology. I am also interested in web development, education, and coffee.

Bir Cevap Yazın

