KMRT BSRN

"Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın." OSHO

Windows 8 Eğitim Videoları

Yorum bırakın


c8d8763d-f1a4-4533-9f06-1b827d059236_18

Windows 8 uygulama geliştirme konusunda İbrahim Kıvanç’ın hazırladığı eğitim serisi iyi bir başlangıç ve yol gösterici olabilir.

 

Eğitim 1: Windows 8’de Uygulama Geliştirici Olmak

Eğitim 2: Windows 8’e Giriş

Eğitim 3: System Contracts

Eğitim 4: Tiles and Notifications

Eğitim 5: Sensors

 

Diğer videolar;

MEA Win8 Champ Call – Bing Maps SDK

MEA Win8 Champ Call – Blend & Animations

MEA Win8 Champ Call – Background Tasks

MEA Win8 Champ Call – Microsoft Design Style

MEA Win8 Champ Call – Azure Mobile Services

 

Kaynak : http://www.ibrahimkivanc.com/post/Windows-8-Egitim-Videolarc4b1.aspx

Yazar: K. Murat BAŞEREN, MBA, MCP

I am a senior software developer, MCP, consultant, blogger, former chemist and software trainer. My interests range from software developer to technology. I am also interested in web development, education, and coffee.

Bir Cevap Yazın

