KMRT BSRN

"Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın." OSHO

Yenilik İyidir, Yenilenmek İyidir

Yorum bırakın


beenn

Bir süredir aksattığım, belkide kendime küstürdüğüm bloğuma, yeni bir görünüm verip kalbini kazanıp, kendim ile barıştırıp tekrar geri döndüm. Geçen yıl süren eğitim serüvenimi başarı ile tamamlamış olmak ve o çabanın, uğraşın, yoğunluğun bir anda yerini sakinliğe bırakması, boşlukta kalma duygusunu ikinci kez yaşamak güzel bir duygu.. Herkesin yaşamasını dilerim.

 

Brevaheart filmindeki o sahne aklıma geliyor. William Wallace’ın son sahnelerde bağırdığı gibi “özgürlükkk” diye haykırası geliyor insanın..

 

Bloğumda hissettiğim bazı eksikliklerin ve yenilenme ihtiyacımı gidererek, daha modern bir şekilde, söz yerinde ise topraktan yeni filizlenen bir bitki gibi tekrar’dan yükseliyorum. Sizi duyar gibiyim. Eminim ki diyorsunuzdur, ne sözler bunlar fazla abarttı diye.. Aslında bunların hepsi doğaya olan tutkum.. Her ne kadar sanal dünyada sürekli zaman geçirsem de, doğanın o kusursuzluğu, o renkleri, canlıların bizden yetenek olarak üstünlükleri ve muhteşemlikleri sürekli ilgimi çekmiştir. Tekrar dünyaya gelseydim, ne bilgisayar ne başka birşey derdim.. Doğa beni çağırıyor derdim..

 

Tüm bu güzellikleri bir nebze olsun bloğumda paylaşmaya çalışacağım. Bu sebeple, doğanın bahsettiğim muhteşemliğini, kusursuzluğunu, renklerini ve canlılarını bloğumun başlığının altındaki karede sizlerle paylaşmaya karar verdim. Elimden geldiğince her ay veya iki ay da bir o resimlerden bazılarını yenileyeceğim ve resimleri sizinde sevebileceğinizi düşünerek indirdiğim adreslerini sizinle paylaşacağım.

 

Belkide böylece daha fazla etrafa bakan veya etraftakileri farkeden kişilerden oluruz. Aslında herşey bu temeller üzerine kurulmadı mı? Biz neden başka temeller oluşturmaya çalışıyoruz ki.. Bir düşünün..

 

Bu ay için sizlere sunduğum resimlere ve daha fazlasına aşağıdaki adresten ulaşabilirsiniz. Yok ben oradan bu resimler için uğraşığ, tek tek bakıp, zaman kaybedemem bunlar güzelmiş işte bunları ver bana derseniz. Adresin hemen altındaki resim galerisinden de bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

 

Resimlerin kaynağı : http://windows.microsoft.com/tr-TR/windows/wallpaper

 

Yazar: K. Murat BAŞEREN, MBA, MCP

I am a senior software developer, MCP, consultant, blogger, former chemist and software trainer. My interests range from software developer to technology. I am also interested in web development, education, and coffee.

Bir Cevap Yazın

