KMRT BSRN

"Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın." OSHO

Visual Studio 2013 Update 2 RC

Yorum bırakın


vs

Önceki “SASS – VS 2013 Update 2 CTP 2 ile Gelen SASS Yenilikleri” isimli yazımda Visual Studio 2013 Update 2 CTP 2 versiyonu yayınlanmıştı. Tabii Community Preview olan bu sürümde release candicate sürümü gibi her şey düzgün çalışmayabiliyor. Ön yoklama ve bilgi edinme sürümü olarak düşünebilirsiniz. Bende bu güncellemeyi kurup yenilikleri incelemeye hatta kullanmaya başlamıştım. Hatta Web Essentials 2013 ‘ün henüz uyumlu olmadığını ve nightly versiyonu ile güncelleme yapmak zorunda kaldım. Gülümseme Sorunlardan kurtuldum ama yine de release sürüm gibisi yoktur..

Sonunda beklenen o release candicate sürümü çıktı. Aslında çıkalı sanırım bir süre oldu ama anca yazma vakti bulabildim. Sizde isterseniz Visual Studio 2013 Update 2 RC ‘yi kurarak Visual Studio 2013 ‘ünüzü güncel tutabilirsiniz. Ben öneririm. Fakat mutlaka kullandığınız extension’lara ve uygulamalara uyumluluğunu test etmenizi ve ona göre bilerek geçmenizi, gözü kapalı yüklememenizi öneriyorum. Sonra süpriz durumlarla karşılaşmayın.

Yazar: K. Murat BAŞEREN, MBA, MCP

I am a senior software developer, MCP, consultant, blogger, former chemist and software trainer. My interests range from software developer to technology. I am also interested in web development, education, and coffee.

Bir Cevap Yazın

